Razor, het merk voor je waveboard

Razor is een groot bedrijf gevestigd in USA, California en telt zon 50 tot 200 vaste werknemers. Dit zijn voornamelijk, designers, managers en logistieke.

Toen het bedrijf werd opgericht in het jaar 2000 werd het al snel bekend met de lancering van hun inmiddels legendarische model A step. Razor werd door deze step zelf het icoon voor de Amerikaanse cultuur. In die tijd was de step echt het must have item van het jaar.

En ze hebben van toen niet stilgezeten, op de dag van vandaag is Razor een vetrouwbare en grote speler op de markt van actie sport – motorcross, BMX, snowboarden, skateboarden en surfen, Met een uitgebreid gamma aan bekroonde producten, waaronder ook het waveboard dat wij aanbieden genoemd Ripstik. Deze producten liggen dan ook wereldwijd in de winkelrekken. Volgens enkele experts is Razor de marktleider bij uitstek en gaat het nog lang duren voor er een bedrijf komt dat in deze branche nog maar in de buurt van Razor gaat komen.

Vanaf dag 1 mikt razor zich op het verzekeren voor alleen de beste rijervaring. Hier staat dan ook hun slogan voor: “It’s not how you ride, but how the ride makes you feel.” Razor combineert telkens cutting-edge technologie samen met hoogwaardige materialen en strenge veiligheidsnormen, om zo hun producten te ontwerpen en om te blijven verbeteren.

Het bedrijf heeft ook een eigen pro team, genoemd “Team Razor”. Dit is een groep van 10-tal jonge professionele steppers die door Razor gesponsord worden. Deze profs zijn allemaal Amerikanen. Ze zijn misschien nog jong maar in de step wereld zijn deze jongeren helden. Veel thuis zijn ze dus niet, ze reizen heel de wereld rond. Veel werken doen deze jongeren niet, hun dagen bestaan voornamelijk uit steppen, slapen en eten. En met resultaat, ze winnen regelmatig grote wedstrijden en competities.

Post Navigation